А якщо ми скажемо, що преспак це не просто продукція у спеціальному пакуванні?

Преспак — це сучасний інструмент презентації нового продукту, колекції, редизайну існуючого виробу або оригінального подарунка в інфлюенс-маркетингу. Це чудовий спосіб розказати про свій продукт та показати його великій аудиторії.

Що таке преспак

Залежно від цілей та інформаційного приводу, бренди ретельно підбирають продукт, який входить до преспаку. Не менш важливу роль відіграє пакування, адже саме з нього починається взаємодія з вашим брендом.

Від того, чи зацікавило пакування буде залежати привернута увага, як пройде розпаковка та які враження від преспаку й продукту отримає аудиторія.

Саме пакування створить перше враження від продукту та вплине на подальше сприйняття бренду. Щоб обрати ефективне пакування, потрібно визначити, яку задачу воно несе, яке повідомлення транслює та які емоції має викликати у клієнта від взаємодії з преспаком. Упаковка преспаку має доповнювати продукт та взаємодіяти з ним.

Ось декілька наших кейсів розробки та виготовлення пакування для преспаків.

Кейс Dazzle Glow by Lamel

До нас звернувся клієнт із запитом створити преспак для презентації нової лінійки блисків – Dazzle Glow. Проаналізувавши концепцію та побажання клієнта як має виглядати пакування, ми створили тестовий конструктив та надали його клієнту для затвердження.

Dazzle Glow by Lamel

Була запропонована коробка у форматі “кришка-дно” округлої форми, що повторює форму флакона для блиску.  Логотип та назву лінійки зробили тисненням голографічною срібною фольгою для створення ефекту блиску, що підсилює ідею продукту. На звороті кришки розмістили слоган цієї лінійки для додаткової комунікації концепту.

Dazzle Glow by Lamel

Положення блисків в коробці мало значення, адже блиски мали бути на певній висоті, закріплені та розміщені так, щоб кольори та написи на флаконах було видно. Щоб підняти блиски ми запропонували нестандартне рішення із використанням декількох ложементів. Для того, щоб підкреслити сам ложемент, зробили на ньому голографічне ламінування, а також металізацію картону в отворах для блиску, що підсилило концепцію сяяння. Щоб блиски залишались на своїх місцях при транспортуванні, кожен флакон був надійно зафіксований у ложементі. В такому випадку, щоб досягти необхідного візуального ефекту преспаку сама конструкція потребувала складних технологічних рішень з нашого боку, які ми втілили.

Кейс Touch by Kholodovych

Не менш цікавим був преспак для лаків Touch by Kholodovych. Це саме той випадок, коли між пакуванням та продуктом сталась справжня хімія.

Клієнт звернувся із запитом створити преспак для презентації нових лаків. Був запропонований спочатку тестовий конструктив “коробки-слайдера” зі складним нестандартним ложементом. Щоб представити нові кольори лаків, їх треба було правильно розмістити в коробці. Тому, запропонували коробку пласкої та прямокутної форми, щоб було добре видно кожен флакон лаку. Для закріплення лаків в коробці розробили спеціальний ложемент з висічками під форму лаків. Без флакона ложе виглядало рівним та пласким, а при вкладанні лаку розкладалось та приймало його форму для забезпечення фіксації виробу в коробці при презентації та транспортуванні.

преспак для лаків Touch by Kholodovych

Для того, щоб синій колір коробки максимально відповідав кольору бренду, робили викраски кольорів та погоджували їх з клієнтом. Коробку зробили із матовою ламінацією, що додало стилю та зносостійкості матеріалу. 

преспак для лаків Touch by Kholodovych

Завдяки експертному підходу в створенні преспаку будь-які ідеї будуть втілені для того, щоб презентувати продукт якнайкраще. 

Більше деталей про проєкт Touch by Kholodovych 

Кейс Lamination System by Vilmy

Отримали запит на створення преспаку з продуктами для ламінування брів та вій.

Це могла б бути звичайна коробка, але вона б не проявляла всю красу продукту та концепцію повноцінно. Такий преспак потребував технологічних рішень, тому ми розробили індивідуальну конструкцію – “коробку-трансформер”. Коробка розкривається в обидві сторони, маючи два відділи всередині, щоб розділити продукт по фазах.  Сторони, які відкриваються можна використовувати як підставку під коробку, що додає зручності та функціональності. Розроблений тестовий конструктив продемонстрували клієнту для погодження.

Кейс Lamination System by Vilmy

Після затвердження тестового конструктиву, преспаку треба було додати візуального оформлення. Преспак був виготовлений з палітурного картону та дизайнерського паперу в чорному кольорі; логотип компанії та декор були нанесені тисненням чорною фольгою. В закритому стані коробки через висічене вікно можна побачити назву продукту, яка виділяється контрастним помаранчевим кольором. У закритому стані коробки лого компанії не видно, а у відкритому стані — логотип проявляється. Такий варіант преспаку показує цінність продукту та забезпечує подальше користування ним.

Кейс Lamination System by Vilmy

Більше деталей про проєкт Lamination System by Vilmy

Кейс Loreal Professional

До нас звернувся клієнт із запитом на створення преспака у вигляді круглої коробки для презентації лінійки засобів професійного догляду за волоссям. Завданням було передати інноваційну ідею молекулярного відновлення волосся через естетику пакування та забезпечити ефектну взаємодію користувача з продуктом під час розпакування.

Кейс Loreal Professional

Після розробки першого тестового зразка ми зрозуміли, що продукти розміщуються там занадто низько і враження від відкриття не відповідає очікуванням замовника. Це стало підставою для зміни конструктиву: замість стандартного “кришка-дно” ми запропонували незвичний для круглої коробки конструктив “егоїст” (або “сендвіч”). У такій коробці кришка і дно однакові за висотою, а внутрішня частина — ніби вбудована між ними, що дозволяє презентувати наповнення на одному рівні з краєм коробки. Це рішення значно покращило візуальне сприйняття і створило очікуваний результат.

Кейс Loreal Professional

Особливістю цього преспаку стали золоті намистини. Під час розпакування преспаку блогер відкривав кришку скляної колби з намистинами, і намистини розсипались усередині коробки, демонструючи призначення продукту — «відновлення на молекулярному рівні». Коробка була виготовлена з преміального палітурного картону, оздоблена дизайнерськими паперами, а кожен продукт розміщувався в ложементі, на якому нанесена назва кожної одиниці. Глянцеве лакування та ретельно вивірений дизайн створили цілісну естетику, яка повністю відображала концепт бренду.

Кейс Loreal Professional

Кейс IQOS WellkomePack

Ще один цікавий та нестандартний запит ми отримали від клієнта на створення нестандартного запрошення для гостей на відкриття нового простору IQOS у вигляді подарункового боксу. Завдання полягало в тому, щоб через пакування передати атмосферу затишку, тепла та турботи про комфорт — ключові цінності бренду.

Початковим баченням клієнта було пакування з мікрогофри як основного матеріалу, проте після виготовлення тестового зразка стало зрозуміло, що мікрогофра не забезпечує бажаної естетики та відчуття преміальності.

Кейс IQOS WellkomePack

Ми запропонували альтернативу — коробку-скриню з палітурного картону з магнітною застібкою, яка значно краще тримала форму та давала бажаний ефект.

Кейс IQOS WellkomePack

Викликом стало поєднання хутра м’ятного кольору, яким мала бути оздоблена зовнішня частина боксу, та білого внутрішнього покриття. Білі шви кришки на тлі м’ятного кольору, виглядали надто контрастно і порушували загальну гармонію. Ми підібрали колір зовнішньої поліграфії максимально близький до кольору хутра — це дозволило приховати шви та створити візуально цілісний і вишуканий вигляд.

Кейс IQOS WellkomePack

Фактура хутра — м’яка, наче тепла ковдра. Одразу викликає асоціації з домом, спокоєм і затишком. Усередині — домашні хутряні капці, які ще більше підсилюють відчуття турботи: гості могли відчути себе не як на заході, а як у себе вдома.

Кейс IQOS WellkomePack

Кожен елемент був продуманий до дрібниць:

  • Матеріали підібрані для створення тактильного комфорту
  • Колірна гамма — ніжна, у стилі бренду IQOS
  • Конструкція коробки — на магніті, зручна у відкритті, преміального вигляду.

Результат — стильний, емоційний преспак, який не лише дарує вау-ефект, а й створює глибоку сенсорну асоціацію з брендом.

Більше деталей про проєкт IQOS WellkomePack

Кейс Kerastase

Цей кейс — про швидкість виробництва: всього за 9 днів ми реалізували повноцінне замовлення на 60 преміальних преспаків до святкування 60-річчя бренду Kerastase. Перед нами стояло завдання створити святкове, ефектне та водночас практичне пакування, яке б підкреслювало значущість події.

Був обраний конструктив “книга на магніті” — місткий, зручний у користуванні, презентабельний. Така конструкція добре тримає форму, дозволяє надійно зафіксувати продукти всередині — ідеальний вибір для обмежених термінів.

60 преміальних преспаків до святкування 60-річчя бренду Kerastase

Основним матеріалом для цього пакування став палітурний картон, покритий дизайнерським папером золотистого відтінку, який візуально підсилює асоціацію зі святом та символізує цінність бренду. Логотип та напис виконані методом тиснення чорною фольгою — контрастний акцент виглядає вишукано та дорого.

Нам вдалося не лише вкластися у стислі терміни, а й зберегти всі вимоги щодо якості, стилю та преміальності. Кожна деталь працювала на створення образу ювілейного подарунка, що викликає повагу, вдячність і естетичне задоволення.

60 преміальних преспаків до святкування 60-річчя бренду Kerastase

Завдяки цьому преспаку, взаємодія користувача з брендом перетворилась на справжню емоційну подорож. Несподіваний і водночас стильний елемент — міні програвач, створює особливий зв’язок їй дозволяє буквально почути голос бренду. Ввімкнувши музику, миттєво занурюєшся в атмосферу свята, відчуваєш велич моменту, що сприяє глибокій емоційній взаємодії з продуктом та самим брендом. Такий нестандартний підхід підкреслив індивідуальність та залишив яскравий післясмак, яким хочеться ділитися з іншими. Після отримання такого преспаку, він гарантовано потрапляє до соцмереж і працює як реклама бренду.

Більше деталей про проєкт Kerastase


Спостерігаючи за трендами інфлюенс-маркетингу та розвитком соціальних мереж, робимо висновок, що преспак — це сильний маркетинговий інструмент. Для того, щоб приніс максимальні результати пакування преспаку має бути продуманим та ефективно комунікувати в тандемі з продуктом. За хештегом “розпаковка” тисячі дописів, цей формат завжди буде привертати увагу і бути цікавим користувачам.

Ніхто не впорається із вибором продукту краще, ніж його власник, а із пакуванням — Veren Group. Тому, сміливо обирайте продукти для преспаку, діліться з нами найсміливішими ідеями, а ми з радістю втілимо їх у життя через ефективне пакування.


Напишіть нам

Швидко відповімо на питання та пропозиції





    Є макет упаковки або просто приклад? Надішліть нам ↓