Рекламні можливості паперових пакетів

Рекламні можливості паперових пакетів

Ще кілька років тому при слові “пакет” ми уявляли звичайний пакет із поліетилену, пластику чи паперу, який ми використовували для перенесення будь-якої продукції чи зберігання речей.

Наразі, паперовий пакет здобув нову функцію — як і багато інших продуктів поліграфічного виробництва, він почав використовуватись як один із рекламних носіїв, функцією якого є утримання клієнтів.

Окрім того, стильний гарний пакет з логотипом та назвою компанії виконує функцію додаткового зацікавлення клієнтів. На людину, що йде вулицею з таким пакетом в руках, звертають увагу частіше.

Брендові пакети, що виготовлені з різних типів паперу (крейдованого, синтетичного, дизайнерського), суттєво відрізняються високою складністю виготовлення, вартістю, і, як наслідок, помітним рекламним ефектом.

Паперові пакети як і раніше виконують роль стильної та зручної упаковки для подарунків та товарів. Продукція, що запакована в гарний пакет із дизайнерського паперу у сумі з оздобленням шовкотрафаретним друком, конгревним рельєфним тисненням чи тисненням фольгою буде виглядати дорого та презентабельно.

Гарне та стильне пакування є невід’ємною частиною чудового продукту.


То з чого саме починається паперовий пакет?

При виготовленні паперових пакетів дуже важливий дизайн. Якщо ви збираєтесь використовувати пакети в рекламних цілях, то ми рекомендуємо обрати корпоративні кольори компанії, її логотип, брендбук чи гайдлайн. Пакет у корпоративному стилі компанії викликає цікавість споживача та краще запам’ятовується. Паперовий пакет вже давно став одним з атрибутів стилю будь-якої сучасної компанії.

Якщо у вас виникає необхідність привітати своїх клієнтів чи партнерів зі святом, ми рекомендуємо використати паперові пакети з тематичним дизайном та логотипом. Таке пакування дуже добре запам’ятовується.

Для косметики чи парфумів також добре підходять паперові пакети з “віконцем”. Паперові пакети чудово підходять для пакування неважкої продукції. На виставках в таких пакетах можна переносити зразки продукції, рекламні матеріали, каталоги, блокноти для запису інформації.

Сучасний друкарський ринок пропонує величезний перелік паперу та картону для виготовлення пакетів. Безумовно всі ці матеріали відрізняються такими показниками як: щільність, товщина, пухкість, колір, гладкість та стійкість до механічних впливів. Саме тому при виборі матеріалу для виготовлення пакета обов’язково потрібно враховувати його розмір та цільове призначення.

Типовими матеріалами для паперових пакетів є крейдований папір щільністю 170-200 г/м2 чи тонкий картон. Відносно часто використовується дизайнерський та синтетичний папери.

Типові розміри пакетів (ширина x висота x глибина) мм: 250 x 350 x 90, 300 x 400 x 150 мм.

Типова кількість кольорів друку: 4+0. Разом із тим, за бажанням замовника можливе виготовлення паперових пакетів будь-яких форм, кольорів та розмірів.

Паперові та картонні пакети у більшості випадків мають ручку-шнурок чи ручку зі стрічки (атлас, репс, кіпер, бавовна), надійно закріплену у верхній частині пакету для міцності конструкції.

Паперовий пакет на відміну від більшості поліетиленових пакетів має розширення по дну та бокам, що дозволяє значною мірою збільшити об’єм пакета. Дно та місця кріплення ручок пакета ми укріплюємо щільними картонними вкладками — завдяки такому підходу паперові пакети нашого виробництва витримують до 10 кг навантаження та можуть бути використані багато разів.

Оздоблення глянцевою чи матовою ламінацією, суцільним чи вибірковим UF-лакуванням, тисненням фольгою, люверсами та інше – за вашим бажанням.


Види паперових пакетів

Ми виготовляємо такі основні види паперових пакетів:

Стандартні паперові пакети – в основі такого пакета друк офсетним способом на крейдованому папері з наступним покриттям матовою чи глянцевою плівкою (ламінацією) щільністю 20-28 мкм (мікрон). Популярне додаткове оздоблення такого пакета: вибірковий UF–лак чи тиснення фольгою. Такий вид паперових пакетів є найбільш розповсюдженим та використовується для пакування невеликих та легких предметів.

Картонні паперові пакети — наші клієнти частіше використовують їх для більш важких предметів через більшу міцність та витривалість. Основні способи друку: офсетний або шовкотрафаретний. Можливі будь-які способи додаткового оздоблення. Серед них: ламінація, тиснення гарячою та холодною фольгою, конгревне та блінтове (сліпе) тиснення, вибірковий UF-лак.

Пакети з крафт-паперу — це окремий вид пакетів з екологічно чистого та повністю біорозкладного матеріалу: крафт-паперу білого або коричневого кольору. Друк на паперових пакетах із крафт-паперу проводиться в основному методом шовкографії (трафаретний друк) або офсетним способом. У порівнянні з синтетичними паперами – крафт-папір «дихає», не вимагає захисних покриттів плівкою (як картон і крейдований папір), а також, жиро- та вологостійкий. Крафт-папір, також, належить до пакувальних матеріалів, і крім пакетів з нього можна виготовляти різні види допоміжних пакувальних матеріалів. Можливі додаткові способи обробки пакетів із крафт-паперу: тиснення фольгою, вибірковий UF-лак.

Паперові пакети з дизайнерського паперу та картону – вершина преміум формату у виробництві паперових пакетів. Такий пакет виготовляється з особливих матеріалів: різного дизайнерського синтетичного паперу, картону та ін. Дизайнерські матеріали відрізняються від базових особливою колірною гамою (матеріали фарбуються повністю, всі зрізи на пакетах виглядають особливо акуратно), цікавими тактильними характеристиками (рельєфні, структурні, шовковисті та багато інших), а також, підвищеною щільністю та зносостійкістю. Окремо варто зазначити, що пакети з дизайнерських матеріалів обмежені у способах нанесення на них фірмового стилю та зображень. Найефектніші та найпопулярніші способи нанесення та друку для цієї категорії упаковки: шовкографія, блинтове (сліпе) тиснення, конгревне тиснення, тиснення фольгою (гарячим та холодним способом), вибіркові UF-лаки, VD-лаки, глітерні та люмінесцентні лаки. Переваги виготовлення пакетів із дизайнерського паперу – надання фірмовому паперовому пакету особливої ​​індивідуальності та статусності бренду.


Що потрібно знати про виробництво паперових пакетів?

Тираж чи кількість майбутніх пакетів

Це перший показник, який впливає вартість одиниці готового продукту. Чим тираж більший, тим нижча ціна (іноді дуже значно) одного пакета або просто однієї одиниці упаковки. Залежно від вибраного розміру, мінімальний тираж для індивідуального виробництва 100-200 шт. Вигідніше замовляти пакети від 500 шт, що суттєво зменшує вартість однієї одиниці.


Матеріали пакетів

Хоч це і банально звучить, але у нас, таки, справді, у пріоритеті якість та технологічність. Правильне співвідношення якісних матеріалів та продуманої технології виробництва дають можливість успішно реалізувати задум бренду конкурувати на ринку за допомогою класної упаковки.

Ось основні категорії матеріалів, які ми використовуємо у виробництві пакетів:

  • Крейдований папір щільністю 150-250 г/м2
  • Крейдований картон щільністю 185-250 г/м2
  • Крафт білий або бурий щільністю 90-170 г/м2
  • Дизайнерський папір та картон 125-360 г/м2.

Ми в VEREN GROUP використовуємо у своєму виробництві виключно якісні матеріали, призначені для виготовлення упаковки високої зносостійкості та презентабельності.

Дані матеріали ідеально бігуються/вальцюються, мають підвищену товщину і пухкість, жорсткість та міцність, відрізняються високим відсотком білизни (для крейдованого паперу 97-98%, для крейдованого картону 91-92%). Похідною цих характеристик є якісний пакет.

Ми відкидаємо використання дешевих китайських аналогів, призначених для плоскої поліграфічної продукції (такі як листівки, брошури, календарі тощо), убезпечуючи наші вироби від розтріскування, відшарувань, розривів, тріщин. Такі матеріали не витримують навантаження, що передбачаються при використанні упаковки, деформуються та не тримають своєї форми.


Друк пакетів

Ми підходимо до кожного замовлення індивідуально та підбираємо
варіант друку під макет замовника. На чолі ставиться співвідношення якості та ціни.

З урахуванням особливостей макета вибирається тип друку:

  • Шовкотрафаретний друк – підходить для невеликих тиражів з макетом в 1-2 кольори в лицьових зонах пакета, при цьому фарба лягає поверх ламінації (що є певним обмеженням зони брендування, але значно заощаджує вартість за один паперовий пакет)
  • Офсетний друк за формулами CMYK – заміс нескінченної кількості кольорів та відтінків на базі чотирьох основних фарб Cyan Magenta Yellow BlacK. Такий спосіб друку дозволяє перенести повноцінні зображення (наприклад, фотографії) на паперовий пакет
  • Офсетний друк за формулами Pantone – певна фарба відповідна номеру кольору за стандартизованою шкалою Pantone, використовується при прописаній корпоративній політиці щодо логотипа та корпоративного стилю супутніх виробів (бренд бука), де вказані корпоративні кольори за шкалою Pantone, або ж у макетах поля, використання фарби Pantone при цьому забезпечує якісний рівномірний глибокий колір фону і позбавляє можливості появи брижів та хвиль при друку).
  • Розробка унікальних кольорів за технологією Pantone індивідуальна під клієнта. це свого роду унікальна послуга VEREN GROUP: в особливих випадках, коли ми не знаходимо потрібного кольору в базових палітрах Pantone, ми розробляємо особливий колір клієнта відповідно до його побажань та з урахуванням усіх матеріалів.
  • Поєднання офсетних типів друку за формулами CMYK та Pantone в одному виробі. Такий тип друку застосовується для поєднання одного виробу і високоякісного фотоелемента і глибокого щільного фону. Поєднання двох технологій дозволяє з’єднати обидві завдання в одному виробі без втрати якості зображення у виробі.

Наші фахівці завжди допоможуть розібратися в цьому питанні, підібрати оптимальний спосіб передачі вашого задуму, корпоративного стилю та концепції у готовому виробі. Отримавши від замовника елементи макета або характеристики майбутнього дизайну ми консультуємо про методи друку, розробляємо технічний макет, готуємо цифрові кольоропроби, а також, тестовий зразок виробу для точного визначення кінцевого виду пакета до моменту запуску у виробництві повного тиражу.


Ламінація

Процес ламінації — один із найважливіших елементів у циклі виготовлення паперового пакета. Такі базові матеріали як крейдований папір та картон після нанесення зображення повинні бути покриті захисним покриттям, а саме, плівкою для ламінації за високих температур (90-130 ºС). Крафт та дизайнерські матеріали, у більшості випадків, не потребують цього процесу.

Основні види плівки для ламінації паперових пакетів:

  • матова
  • глянцева

Дизайнерські плівки для ламінації ми використовуємо набагато рідше, ніж базові. Ось їх різновиди:

  • вельвет-тач
  • софт-тач
  • льон/рогожка
  • голографік
  • золото
  • срібло

Плівка для ламінації на нашому виробництві представлена ​​від одного з провідних у світі виробників полімерних матеріалів для гарячої ламінації. Товщина плівки виключно 25-27 мкм, що дозволяє якісно захистити друк та зміцнити виріб. Також, якщо розглядати товщину плівки, глянсова плівка підвищеної товщини має кращу дзеркальну поверхню, ніж плівка 18-22 мкм. Ми не обманюємо клієнтів, та не економимо на такому важливому для кінцевого виду продукції матеріалі, як плівка для ламінації.


Додаткові процеси брендингу

Вибіркове UF-лакування

Нанесення матового елемента на глянсову ламінацію або глянсового елемента на матову ламінацію. Такий вид нанесення використовується для виділення зображення або декоративного елемента пакета.


Тиснення блінтове (сліпе) без використання фольги

В основі цієї технології лежить виготовлення металевої матриці з логотипом або зображенням (кліше) та пластикової або скловолоконної контрматриці (патриці). Такий метод нанесення виглядає дуже ефектно на щільних матеріалах контрастного кольору (темного чи світлого).


Тиснення кольоровою фольгою

Один з улюблених нами видів декорування пакетів. Для реалізації цієї технології ми використовуємо спосіб, при якому між нагрітим кліше (металевою матрицею з логотипом або зображенням) і матеріалом пакета протягується фольга. При пресуванні (відбитку) фольга наноситься на пакет холодним або гарячим способом.

Фольгу для тиснення ми ділимо на наступні категорії:

  • металізована (золото, срібло, кольорові відтінки металу) може бути як глянсова, так і матова
  • кольорова матова
  • голографічна (крім кольору такої фольги, присутні ще й відмінності різних типів)

Конгревне тиснення (конгрев)

Процес видавлювання зображення по площині. Конгревне тиснення (конгрев) – це процес отримання об’ємного зображення шляхом деформації матеріалу пакета між двома матрицями (кліше + контрматриця). На відміну від сліпого тиснення де зображення вдавлюється всередину, в результаті конгревного тиснення виходить опукле зображення яке підіймається над поверхнею матеріалу.


Бігування

Бігування виробів — це практично фінішний і від цього дуже відповідальний процес. Ми виконуємо його на професійному обладнанні із залученням якісних бігувальних каналів, матриць та усадкових стрічок, що гарантує чіткі рівні лінії пакета, відсутність передавлених та тріснутих біговок, зчеплену ламінацію у місцях згину (фальця).

Для здійснення цього виробничого процесу для кожного розміру пакета виготовляється унікальна штанцформа (простим — штамп). Це спеціальна плита із закріпленими в ній бігувальними ножами. Щоб встановити такі ножі, потрібно точне лазерне обладнання, яке наносить на плиту розмітку для установки каналів з точністю до 0,01 мм.

Ми не економимо на якості і в цьому моменті і не обманюємо низькою ціною, оскільки наша позиція у використанні таких витратних матеріалів при біговці виробу, звичайно ж, збільшить собівартість виробу.


Фальцювання та склейка

Фальцювання та склеювання виробу відбувається на високотехнологічному обладнанні, професійних клейових установках, якісними клеями, що відповідають обраному матеріалу виробу. Беруть участь спеціалісти з досвідом роботи понад 5 років у виробництві паперових пакетів. Ми не клеїмо на скотч, не використовуємо дешеві клеї-розплави нестійкі до температурних змін, стежимо за кожним швом.


Підсилювачі ручок та донні вкладиші

На наш погляд, це дуже важлива складова пакета, оскільки посилення конструкції пакета в місцях кріплення ручок та дна надають додаткову жорсткість виробу (при навантаженні не деформується дно та верхній периметр по ручці) та посилюють слабкі місця (отвори під ручку або під стрічку не порушують цілісність матеріалу, що підвищує його міцність).

Ми використовуємо для вкладишів та підсилювачів виключно картон щільністю не менше 390 г/м2 (в середньому 420-430 г/м2), що збільшує міцність виробу, розміри підсилювачів та вкладишів максимально наближені за довжиною/шириною до параметрів пакета, що збільшує жорсткість виробу при експлуатації.

Ми не “оптимізуємо” вартість продукції, вкладаючи під ручку та у дно обрізки картону, поліграфічне сміття та відходи від інших тиражів, а використовуємо спеціально призначений для цього картон.


Ручки пакета


Ручки-стрічки

Вклеєна в підворот паперового пакета репсова стрічка (може бути атлас, органза, бавовна, кіпер або будь-який інший матеріал) + додаткове зміцнення підвороту пакету картоном + повне проклеювання підворота = ваш ідеальний пакет. Шляхом поєднання цих процесів ми отримуємо чудовий результат: стрічка тримає форму, а пакет витримує навантаження 2-10 кг (залежно від побажань клієнта та технології зміцнення)

В основному, ми використовуємо репсові стрічки. Вони користуються найбільшою популярністю. Також, наші клієнти люблять атласні, жакардові, бавовняні та кіперні стрічки у паперових пакетах.

Класична ширина стрічки для ручки – 26 мм, для зав’язки – 10-15 мм. Якщо пакет середнього або великого розміру, він може бути встановлена ​​стрічка до 50 мм шириною


Ручки-шнурки

Це класика паперового пакета зі шнурком. Такий пакет завжди лаконічний і зручний для перенесення не дуже важких предметів (до 2 кг).

Існує кілька основних категорій шнура, який ми використовуємо для ручок у паперових та картонних пакетах:

  • шнур стандартний, без наповнювача, діаметром 4,5-6 мм
  • шнур “євро-плетіння”, з наповнювачем, 5-10 мм у діаметрі
  • бавовняні та бавовняні шнури з “євро-плетінням”
  • шнур канатного плетіння
  • шнури з металізованої нитки

Ручки-шнурки можуть бути в тон фону або логотипу на пакеті, а можуть бути кольорові, знов-таки, залежить від смакових переваг клієнта. Як бачите, колірна палітра та види технологій досить різноманітні.


Крафт-ручки

Один із найпростіших видів ручок, але! Концептуально, пакет з такою ручкою з крученого джгута абсолютно відрізняється від усіх попередніх видів пакетів, про які ми говорили раніше. І більше того, попри свою простоту, він гідний багатьох похвал.

Джгут, як і шнур, і стрічка, може бути білий, бурий або пофарбований у колір за бажанням замовника.

Також, у крафтових пакетах ми використовуємо пласкі об’ємні ручки, результат на фото 😉


Висічні (прорубні) ручки

Прорубні ручки стандартної та індивідуальної форми – це дуже ефектний декор паперового пакета, але… Така ручка не дуже ергономічна при використанні пакета. Ми не радимо вибирати такий тип ручки для пакета, якщо ви плануєте переносити у ньому речі вагою понад 1 кг. При навантаженні така ручка буде створювати дискомфорт для пальців гострими краями.

Замість післямови

Незважаючи на те, що пакети є технічно складною та достатньо дорогою річчю, при грамотному виготовленні, вони дуже ефектні та зручні у використанні. Гарні фірмові пакети з логотипом здатні довго рекламувати компанію та нагадувати клієнтам про бренд.

Паперові пакети чудово підходять для пакування подарунків або товарів. Нанесення рекламної інформації на пакет (зображення, логотип, сайт, телефони та інша інформація) будуть ефективною рекламою компанії.

Якщо ви хочете, щоб з вашим пакетом клієнти ходили дуже довго, вибирайте розмір з широким дном (від 120 мм) щоб у нього легко поміщався судок з їжею 🙂


Напишіть нам

Швидко на питання та пропозиції