Про проєкт

Для кого →Український бренд одягу TTSWTRS

Завдання →
Клієнт звернувся з одним єдиним побажанням: створити пакування кольору маленької деталі фурнітури.


ОПИС ПРОЄКТУ

TTSWTRS — український бренд концептуального одягу, що говорить до тіла мовою татуювань.

Лімітована серія пакування як продовження шкіри, як тиша після гучної думки: “We see clothing as the second skin and tattoos are the only true way to decorate it.”

Цей проєкт — втілення цієї філософії у формі пакування.

Історія кольору

Клієнт звернувся з одним єдиним побажанням: створити пакування кольору маленької деталі фурнітури. Ми отримали зразок. Ми дослідили та підібрали ідеальний відтінок. А потім переклали цей відтінок на три різні типи матеріалів — картон, дизайнерський папір і крейдований носій. Це була кольорова алхімія, яку ми провели з абсолютною точністю — так, щоб кожен елемент, незалежно від матеріалу, був у гармонії з фурнітурою.

Пакети для одягу — три форми, одна душа

Розміри:

  • 300×180×100 мм
  • 475×280×140 мм
  • 590×380×140 мм

Усі задруковані в унікальному відтінку зовні та всередині, тому навіть найменший рух тканини в пакеті виглядає як частина візуальної композиції

Фурнітура підібрана в тон, створюючи відчуття монолітності

Логотип — золотим тисненням із конгревом: як прикраса, що не кричить, а шепоче на вушко

У цих пакетах немає зайвого — лише сенс, форма і дотик Бренду до шкіри.

Подарунковий слайдер (240×210×30 мм)

Ця коробка — предметне втілення тиші, глибини й відчуття важливого моменту

  • Основа — палітурний картон 2 мм
  • Чохол та дно: ззовні й зсередини — крейдований папір у тон фурнітури, надрукований з ювелірною точністю
  • Логотип — тиснення золотом, мінімалістично, проте магнетично
  • Усередині — сюрприз: дно коробки покрите оксамитом, у тон до “хвостика” — стрічки, яка дарує легкий доступ до вмісту.

Це не просто функція — це тактильне мистецтво.

Конверт для сертифікатів (185×275 мм)

Тут зберігаються не папери, а слова, наміри, подарунки з підтекстом.

  • Виконаний із цупкого крейдованого паперу щільністю 250 г/м²
  • Задрукований з обох боків у той самий ідеальний відтінок
  • Логотип — золотим тисненням з ефектом випуклості, як татуювання на другій шкірі.

Це не просто пакування. Це — переклад ДНК бренду на мову паперу, текстури, фольги та кольору. Це про дотик до свідомості ще до того, як одяг торкнеться тіла.

У таких проєктах ми точно знаємо: Veren Group — не просто створює форму. Ми створюємо священний простір для враження.

Якщо пакування має бути лімітоване — то лімітоване для тіла, памʼяті та серця.