Про проєкт

Для кого →Shopppoholic

Завдання →
Розробити два види пакетів однакового розміру з урахуванням технічних деталей що випливають з побажань та задач клієнта, а також ефективної презентації одягу та аксесуарів


ОПИС ПРОЄКТУ

Обидва пакети мають однаковий розмір (510 x 460 x 250 мм) та однаково витримують навантаження, але на цьому їх схожість закінчується. Отож, розглянемо детальніше як можна зробити один і той самий пакет по-різному:

Чорний пакет, виготовлений із картону максимальної щільності, покритого офсетним друком Pantone Black. Верхівка та дно пакета як завжди додатково укріплені щільним картоном. В якості фурнітури — чорний шнурок 6 мм з наповнювачем.

Такий пакет є ідеальним рішенням для упаковки верхнього одягу, взуття, об'ємних аксесуарів, дозволяючи зручно переносити куплені речі. Паперовий пакет такої конструкції витримує навантаження до 5 кг, що робить його ідеальним для перенесення важкого одягу та аксесуарів.

Пакет із кольоровим патерном виготовлений із дизайнерського паперу. В якості сюжету для друку ми використали зображення оригінального твору талановитої Соні Морозюк спеціально для Shopppoholic.

Структура даного дизайнерського паперу дозволила дуже точно передати ефект холста картини. Кольори вийшли дуже яскравими та насиченими. Друк пакета вкритий захисною матовою ламінацією, в якості фурнітури використана преміальна репсова чорна стрічка. Про укріплення не будемо повторюватись, тож цей паперовий пакет також витримує навантаження до 5 кг.

Окрім того, ми також розробили рекламні листівки та візитки магазину, які органічно доповнюють лінію пакування і створюють єдиний стиль бренду.

Наші пакети та рекламні матеріали відмінно підходять для упаковки різноманітного одягу та аксесуарів. Вони допомагають магазину одягу надавати професійні послуги та створюють гарне перше враження у клієнтів. Ми впевнені, що наші пакети допоможуть підкреслити високу якість та ексклюзивність вашого магазину, залучити більше покупців і забезпечити впізнаваність бренду.